Politica de livrare a produselor si serviciilor (rezervari si cereri, metode de plata)

 

În cazul în care Zoom Office S.R.L.consideră o cerere sau o rezervare ca fiind incompletă sau incorectă, poate cere detalii suplimentare utilizatorului folosind datele de contact furnizate de acesta sau poate șterge cererea fără nici o înștiințare a utilizatorului. 

- Rezervarea

Rezervarea se face direct pe site-ul www.plushotel.ro 

Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. 

În caz de neprezentare, Hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate. 

- Anularea rezervării

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris la adresa de e-mail: plushotel@plushotel.ro până la ora 17:00 a zilei sosirii. 

- Tarife Tarifele de cazare diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, zi, interval orar, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră 

- Sosirea și plecarea 

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 18:00, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea în sistemul de gestiune hotelieră, pentru a se elibera cheia aferentă camerei rezervate. 

Eliberarea camerei (check-out) se va face maxim la ora 12:00. În cazul în care în prima de zi de sejur se doreşte camera înainte de ora 18:00, se va onora solicitarea în limita disponibilităţii şi se va aplica o taxă de early check-in în valoare de 20 euro, TVA inclus (pentru intervalul 09:00-18:00) și 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 09:00. 

În cazul în care în ultima zi de sejur camera se eliberează dupa ora 12:00, se va aplica o taxă suplimentară în valoare 20 euro, TVA inclus (pentru intervalul 12:00 – 17:00) și 100% din contravaloarea nopţii de cazare pentru depăşirea orei 17:00. 

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12:00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare. 

Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare. 

În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12:00, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui). 

Aceste solicitări ale oaspeţilor vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare. O şedere mai mică de 24 de ore este tarifată la prețul unei zile întregi. 

- Modalitati de plata

Hotelul Plus Hotel va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata:

1. Plata Cash sau cu Cardul la recepția hotelului 

Plata în numerar se poate face in RON la recepția din cadrul hotelului. Plata se mai poate realiza prin intermediul cardului la POS-ul de la recepția hotelului, cardurile acceptate fiind VISA, MasterCard, Maestro.
2. Plata Online cu card bancar 
Puteți achita online rezervarea utilizând cardul dumneavoastră. Cardurile acceptate pentru plată online sunt Visa, MasterCard, Maestro. Pentru a finaliza plata cu cardul online în cadrul portalului nostru de rezervari vi se va cere ca și cardul dumneavoastra sa fie înrolat 3D Secure. 3DSecure este un sistem antifraudă dezvoltat de Visa și MasterCard. Folosirea acestui sistem permite creșterea securității tranzacțiilor online, prin solicitarea unei parole la fiecare plată online.


Tichete/vouchere de vacanță/Card tichete de vacanță

Plus Hotel Craiova acceptă plata serviciilor hoteliere cu vouchere de vacanță, în condițiile prevăzute de lege.

Pachetul de servicii hoteliere se poate achiziționa pe bază de vouchere de vacanță, care pot cuprinde:

  • în      mod obligatoriu servicii de cazare
  • servicii      de alimentație publică

Plata cu vouchere de vacanță se poate face atât pe suport electronic (card), cât și sub formă de voucher pe suport de hârtie.

Condiții de acceptare la plată:

  • beneficiarul      vacanței să fie titularul voucherelor de vacanță – sunt în mod obligatoriu      nominale și netransmisibile
  • elementele      de securitate ale voucherelor să fie vizibile
  • voucherele      să fie în termenul de valabilitate
  • codul      de bare să fie intact

Sunt acceptate următoarele tipuri de vouchere de vacanță:

  • Edenred
  • UP      Romania
  • Sodexo


În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face integral în momentul cazării (check-in-ului).

În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.